onsdag 9. juli 2008

Bladoliker..........

det er meg det :-)
Har dilla på bladplanter og har lagd meg to ganske store bed under Gullregna og under epletreet. Der har jeg forskjellige Hosta, Heuchera, Brunnera, Geranium og andre bladplanter. Inni mellom har jeg plantet kjempe Allium, synes de er så fine når de rager over de andre plantene, og her er noen bilder.
*
Her er et utvalg av Heuchera, de blomster noe voldsomt nå at det er vanskelig å se
bladmønstret på de.
Brunnera går nesten til alt, skulle gjerne hatt flere forskjellige av de. Men de er vriene å få tak i.

3 kommentarer:

  1. Åhhh:)))

    En hage helt etter min smak!!
    Elsker bladplanter. Har så vidt begynt på en ny hage på hytta nå og gleder meg til å se den vokse!!!!

    SvarSlett
  2. så mange deilige bladplater du hadde der!
    Brunnera er en favoritt her også, jeg er konstant på jakt etter noe nytt. Har forresten en liten kurositet, min Jack Frost frøsådde seg :D og resultatet er varigert men ikke så varigert som jack frost.

    SvarSlett
  3. Dette var flott, må prøve å få plass til noen blaqdplanter. Liker de seg i skyggen?

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons