tirsdag 24. juni 2008

Fornøyd og sliten

Siden været har vært bra i dag har jeg fått gjort en del. Har fått flyttet en del planter som var malplassert, og plantet ut en del av de jeg
hadde på vent. Nå har jeg endelig fått plantet opp i melkespannene mine også
+ den del urner til. Begynner å bli en del urner og potter rundt omkring nå, får ta bilder når det har vokst seg til litt.
I går var jeg på farten, skulle ha tak i Polygonum capitatum,
den hadde de hos Hagemo Planter. Hadde den i fjor også, men glemte å ta frø.
Synes den er så fin med de rødlige varigerte bladene og rosa duskblomster,
den er desverre bare ettårig.

1 kommentar:

  1. DOWNLOAD FREE Music, Movies, Games, Software.

    DOWNLOAD now!

    DOWNLOAD Music, Movies, Games today!

    DOWNLOAD FREE Music, Movies, Games, Software.

    DOWNLOAD it now!

    http://freesoftw.blogspot.com/

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons