tirsdag 17. juni 2008

Finvær men vind....

Mente jeg skulle ha fått klippet plenen i dag, men den gang ei. Fikk tatt å plantet en del i pallekarmbedet i stedet. Det så litt stusselig ut der etter at løkbladene er visnet ned.

Geraniumene blomstrer for fullt nå, skal prøve å få tatt en del bilder, men i dag blåste det formye så jeg gadd ikke å prøve engang.

Marihønene ser jeg stadig rundt omkring i hagen og de blir tatt godt vare på. Har lekt meg litt på sidene her for å finne ut hva som er mulig å få lagt inn her. Vurderer å droppe hjemmesiden og flytte alt over hit istedet. Det er mye bedre bildevisning her.

2 kommentarer:

  1. Hei. Takk for kommentar i bloggen min:) Ser du er utvandra Gudbrandsdøl du og. Flotte bilder du har.

    Ha en fortsatt fin dag;)

    SvarSlett
  2. Så du er døl du også, ja det er en del av oss spredd rundt omkring :-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med respons