søndag 15. juni 2008

Første innlegg

Jeg er en hagegal dame som bor på
Dal på Eidsvoll.
Tomta er på ca 1,1 mål, målet mitt er å få opparbeidet hele tomta med bed. Det tar sin tid.

Jeg er veldig glad i såkalte bladplanter, her er et bilde fra bed laget under epletreet. Det er forholdsvis stort og inneholder masse Hosta, Heuchera og Geranium og en del annet.

Roser og Clematis er også noen av mine diller. Dette er et bilde tatt fra et pallekarmbed jeg har laget langs terrassen. Her har jeg plantet en del roser og clematis for å teste ut om de klarer å overvintre i palllekarmbedet, med vekslende resultat.
Under er et bilde fra bed under epletreet med Geranium Psilostemon med forskjellige Heuchera og en Brunnera macrophylla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med respons